Wednesday 15 February 2012

Blossoms Memory - Duhai anak ~15-02-12~


Kad dari Hafiy, I love you too my honey bee, XOXOXO, kad yang diberi dengan ciuman dan pelukan, hati ummi mana yang tak pernah cair. <3

Oh Hasya, empangan airmata ummi tak tertahan lagi, terlalu berat tanggungan kamu wahai anak-anak, masa itu terlalu menjerut kita duhai permata hati. Ummi mohon Allah lapangkan masa buat kita dan Allah tenangkan hati-hati kita. Thanks sayang, and InsyaAllah ummi will never give up my dear sweetie pie.

'Ummi do your best and never give up. Please finish your work so we can have all the time together.'

Luar Kad Hasya

Kad hasil tangan Humaira - terima kasih sayang, InsyaAllah ummi will study hard and ummi need all your doa, love you lots my best friend, my apple of my eye.

Duhai Ar-Rahman,
Duhai Ar-Rahim,
Saat diri sendiri tenggelam dalam nombor-nombor yang tak pernah habis, rupanya anak-anak tenggelam dalam rindu yang sarat.

Saat dan ketika ini, bila ummi bermain dengan graf-graf dan simulasi Matlab yang entah di mana hujungnya, anak-anak yang bercuti sekolah, menarikan jejari kecil kalian di atas kertas putih.

Bila ummi berenang-renang dalam memahami metod statistik yang seperti susun silangkata, kalian juga berenang-renang dalam khayalan dan warna air.

Bahu rasa perit dek berlama menaip dan menghadap komputer, tapi ummi yakin perit lagi kalian menanggung rasa rindu untuk menghabiskan masa bersama ummimu ini anakku.

Sabarlah sayang, perjuangan kita InsyaAllah bersulam pahala.

Alhamdulillah, ummi punya suami paling hebat di universe ini.

Kalian di bawa bermain tennis (permintaan Hasya), di bawa bermain bowling (permintaan Humaira) dan kalian di bawa membeli belah di Morrison (permintaan Hafiy) dan kalian juga di bawa bermain Golf di 'driving range', oleh abah. Alhamdulillah masa kalian terisi InsyaAllah.

Terima kasih, sayang berkorban masa dan tenaga untuk menjayakan cita-cita kita bersama, pastilah tulang rusuk abang ini kan selalu rapuh kalau tiada abang di sisi.

p/s: Ayam masak kicap malam ni sungguh enak sekali. <3

4 comments:

azna.ahmad said...

tears.. what a meaningful journey dearest kakak.. have faith. our du'a will always be with you insyaAllah ^_^

nnmy said...

so sweeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!

nanes!!!!

Kauthar said...

T_T Berusaha kak atiey!
<3

Min said...

huhuhu... terharunya Ati... be strong my dear! I know you can do it! Kami sekeluarga sentiasa mendoakan dari kejauhan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails